Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

My Benefit & Tarte birthday giveaway


בעוד שבועיים בדיוק, ב- 11.10.2012, אחגוג יום הולדת 34.

אני מסתכלת על המספר הזה ופשוט לא מאמינה. אני? תכף בת 34? לא יכול להיות!
כשהייתי בת 17 אנשים מעל גיל 30 נראו לי קשישים ואילו היום אנשים בני 50 נראים לי דווקא די צעירים - אכן הכל יחסי.

אמנם ציון הדרך הזה די מלחיץ אותי (יותר מאשר זה של גיל 30, דרך אגב) אבל בסך הכל השנה החולפת עברה עלי בסימן של צמיחה ושינויים טובים -
פרויקטים מעניינים ומוצלחים בעבודה,
שמירה על תוצאות הדיאטה עד כה (היא עדיין לא הסתיימה),
הרחבת עולמות הידע שלי - קורס האיפור המקצועי המדהים שמכניס צבע לחיי
וקורס שוק ההון המעניין שהראה לי כמה התחום הזה מסוכן ומורכב,
ופתיחת הבלוג - שהולך והופך לשמחתי הרבה לדבר מהנה בחיי.
חוץ מזה אחותי הקטנה עתידה ללדת בקרוב ועוד אחיין יצטרף למשפחה שלנו - אושר גדול.

אם יש משהו שאני יכולה לומר "ממרומי גילי" הוא שאסור לקחת שום דבר כמובן מאליו בחיים שלנו. לצערי הספקתי לראות ולשמוע על יותר מדי על דברים רעים שקרו לאנשים טובים ביום בהיר אחד, שלא לדבר על כך שאנו חיים באזור גאוגרפי ובמדינה שכל יום שעובר בה בשקט יחסי הוא לא מובן מאליו (מה לעשות, שוויץ כבר כנראה לעולם לא נהיה..), ולכן אני משתדלת ככל האפשר להתמקד בדברים הטובים ולהיות מוקפת באנשים אהובים וחיוביים, 2 נקודות שמטעינות אותי באנרגיות כל פעם מחדש ונותנות לי כוחות להמשיך הלאה.

אבל המסר הכי חשוב שיש לי להעביר הוא שאין טעם לחכות כל פעם לאיזו פסגת אושר גרנדיוזית כדי לומר לעצמך שאז תהיי מאושרת, כמו טיול ארוך בחו"ל או יום החתונה - כי זה יגיע (וכמובן שיסב המון אושר באותו זמן) ויעבור.
האושר לתפיסתי מורכב ממארג נקודות האור הקטנות בחיים, אלה שקורות לנו ביום יום ואנחנו לעתים אפילו לא מקדישות להם מחשבה - נשיקה חמה מבן הזוג, אחיינית מקסימה שאומרת לך שהיא אוהבת אותך, מחמאה מהבוסית בעבודה, תגובה מפרגנת שמישהי כותבת בבלוג (רמז, רמז) וכן הלאה.

אין ספק שתקופת טרום יום ההולדת עושה אותי קצת יותר פילוסופית מהרגיל, אבל לפחות השנה יש לי בפעם הראשונה גם פלטפורמה רחבה יותר להתפלסף בה :)


ובנימה אופטימית זו, לכבוד יום הולדתי הקרב ובא אני רוצה לפנק 2 קוראות של הבלוג בערכת איפור מהממת, 2 הערכות יצאו במהדורה מוגבלת ולא נמכרות בארץ:


מימין - בנפיט, משמאל - טארט




הראשונה היא של benefit ונקראת- Sugarlicious Lip & Cheek Kit, ערכה ללחיים ולשפתיים המכילה:

-  Benetint - rose tinted lip&cheek stain
-  Sugarbomb - "sugar rush flush" face powder
-  High Beam - luminescent complexion enhancer
-  Ultra Plush Sugarbomb - shimmering pinky nude lip gloss
-  Mini powder brush


בנפיט





השנייה היא של Tarte, הנקראת Shining Stars Limited-Edition Best Sellers Collection  ומכילה:

- EmphasEYES Waterproof Clay Liner in Black
- Cheek Stain in Flush (sheer berry)
- Lights, Camera, Lashes! Clinically-Proven Natural Mascara in Black
- LipSurgence Natural Lip Tint in Enchanted (rose)
*והוספתי לערכה הזאת גם מברשת אייליינר של מיקלה ביוטי (יבואנית ofra בישראל).


טארט



אז מה צריך לעשות כדי להשתתף בהגרלה?

4 פעולות פשוטות -
3 חובה שכל אחת מקנה נקודה (השארת תגובה בפוסט זה עם מענה לשאלה ספציפית, הצטרפות כעוקבת וביצוע Like לדף הפייסבוק של הבלוג) ואחת בונוס שביצועה תקנה לכן 2 נקודות (שיתוף ההגרלה).

כדי להקל עליכן לוודא ביצוע כל הפעולות, השתמשתי הפעם בתוסף ההגרלות החביב שהופיע בתקופה האחרונה בהגרלות בבלוגים שונים, אנא היכנסו להגרלה דרכו בלבד ועקבו אחרי ההנחיות כדי להירשם.
לאחר שתיכנסו לתוסף באמצעות כתובת המייל/ הפייסבוק שלכן, תקבלו את 4 הפעולות ובצד ימין למעלה תראו כמה הרשמות כבר צברתן - בהתחלה יופיע שם 0/5, וכל פעולה שתבצעו תעלה את מספר ההרשמות שלכן להגרלה בהתאם:


a Rafflecopter giveaway




שימו לב:

- רק הרשמה דרך התוסף וביצוע 3 פעולות החובה תאפשר את השתתפותכן בהגרלה.
- ההגרלה הינה רנדומלית ואין אפשרות לבחור באיזה משתי הערכות תזכו.
- ניתן להצטרף להגרלה החל מהיום (חמישי 27.9.12) ועד יום רביעי ה- 10.10.12 כולל.
- שמות הזוכות יפורסמו ביום ההולדת שלי, 11.10.12, ואז אפנה אליהן לכתובת שציינו בהרשמה לתוסף
  ההגרלות. במידה ואחת מהן או שתיהן לא יענו תוך 48 שעות אגריל זוכות אחרות.
- ההשתתפות בהגרלה מיועדת לתושבי/ות ישראל בלבד.


אם התעוררה לכן שאלה או תקלה בתהליך ההרשמה אתן מוזמנות לפנות אלי ישירות למייל mor.beauty2012@gmail.com

חג סוכות שמח ושרק נהיה מאושרות!


Yorum Gönder

0 Yorumlar